Kuzey Avrupa’lı Pazarlama Otomasyonu “Reachpeople”, Türkiye’de.

535

Avrupa’nın yeni teknoloji merkezi olarak gösterilen Estonya’da Sinan Elver tarafından kurulan Reachpeople, Webrazzi Summit 2017’de Arena oturumunda sahneye çıktı.

Webrazzi tarafından belirlenen ve en iyi 10 startup arasına giren Reachpeople, Webrazzi Summit’de sahne aldı. Sinan Elver, güncel rakamlarını ve yeni teknolojilerini sektörün uzmanlarına anlattı. Ayrıca Reachpeople ,Türkiye pazarına girişini Webrazzi Summit ile gerçekleştirdi.

Reachpeople’ı Tanıyalım.

Reachpeople, Avrupa’nın yeni teknoloji merkezi olarak gösterilen Estonya’nın başkenti Tallinn’de kuruldu. Kurucusu Sinan Elver, martech ve adtech sektöründe 10+ yıl boyunca görev almış, ulusal ve uluslararası birçok markaya hizmet verdikten sonra Reachpeople fikri doğmuş ve ekibi ile birlikte son derece steril bir ortam olan Tallinn’de ürünü geliştirmeye başlamıştır.

Reachpeople, kullanıcıların web sitelerindeki kompleks davranışları çözümleyerek; kullanıcı verilerini yakalıyor, veri işleme ve segmentasyon yaparak, kullanıcılara 1:1 kişiselleştirilmiş pazarlama yapılmasına olanak sağlıyor. Reachpeople markaların web sitelerinde gerçekleşen ziyaret, üyelik, talep formları, sepet veya satın alma aksiyonları gibi metrikleri çözümleyerek büyük veri, derin öğrenme ve kişiselleştirme teknolojileri ile satış ve pazarlama sürecinin basitleştirilmesine, anlamlı veriler sayesinde ön görüsel pazarlama yapılmasına buna paralel olarak müşteri sadakati ve satışlarınızın artırılmasına destek oluyor.

2016 yılının başında Estonya, Letonya ve Litvanya ülkelerini içinde alan Baltık bölgesinde kobiler ve büyük ölçekli şirketlerle çalışan Reachpeople, Mayıs ayı ile birlikte Finlandiya, Danimarka, İsveç ve Norveç’te farklı sektörlerde müşterilere ulaşmıştır. Odak noktası kuzey ülkeleri olmasını ise Sinan Elver şöyle değerlendiriyor; “Kuzey ülkeleri batı Avrupa’ya göre dijital dönüşüme daha geç başladılar. Nüfusları gereği yüksek hacme sahip olmayan kuzey ülkeleri bu dezavantajı avantaja çevirmek için globalleşme yolunda daha hızlı ilerliyor. Bu nedenle dijital dönüşüme daha çok değer veriliyor”.

Şuanda bir yatırım almadıklarını belirten Sinan Elver, şuanda 100+ müşteri rakamına ulaştıklarını ve 2018 ortalarında Batı Avrupa ile Uzak Doğuya açılacaklarını belirtti.